tamat sudah akhirnya ! :)


 Assalamualaikum
peace ! (^_*)
wahh , sejuknya udara malam ney . dengan angin malam yang sepoi-2 bahasa plak 2 , b0leh buad mata mengantuk r plak . tapi aku tetap gagahkan mate ney jugak semata-2 nak update entry baru . mood malam ney macam owg tengah dilamun cinta . happy semacam jew , HAHA . mane x ye nyew , petang tadi dapat kejutan istimewa dari b0s n staf tempat praktikal . *sumpah kelakar r d0wg ney . 

nak dijadikan cerita , mule-2 tengah hari tadi aku da beli nasi dekat cafe . pastu b0leh pulak d0wg xbg aku makan nasi 2 . mase 2 aku x ade r syak ape-2 sebab d0wg cakap ade makan-2 petang nanti . tunggu punya tunggu , d0wg panggil aku masuk bilik b0s . aku ingatkan aku ade buad salah ke hape . then bile masuk jew teng0k atas meja penuh dengan d0mino's pizza , air gas , ker0pok n macam-2 lagi r . pelik gak mase 2 kan sebab d0wg s0h aku d0k sebelah b0s . 

then bile da duduk 2 , tibe2 b0s aku cakap " ney suprise untuk awak azie sebab es0k awak last day kan praktikal dekat sini " . aku dengan tercengang macam xpercaya p0n ade . HAHA . pastu b0s aku suruh bagi ucapan sempena last day keje . dengan tergagap-2 n xprepare pape , bagi r ucapan . pastu d0wg ucapkan tengs sebab selama aku bekerja dengan d0wg , aku ade buad pr0jek baru untuk tempat d0wg . perh , mase 2 hanya tuhan jew r yang tahu macam mane perasaan aku mase 2 . macam nak mel0mpat + mel0njak gembira jew . aku ingat xade r yang supp0rt n kesah sangat pasal aku . rupenye-2 tekaan aku 2 tersasar .

anyway , tengs s0 much aku kreditkan buad all staf n b0s dekat pusat data universiti , uitm shah alam sebab d0wg bagi aku peluang menimba ilmu dekat sane . seriusly memang ser0nok sangat praktikal dekat sana . staf n b0s sume sp0rting . rugi r kalau k0wg x try praktikal dekat sane . n aku jugak na say tengs dekat student SKP n b0s dekat bahagian BPP sebab banyak bagi aku tunjuk ajar . h0pe pas ney kalau diizinkan allah swt , aku nak praktikal dekat sane lagy . 




No comments:

Post a Comment