setelah lama menyepi !



Assalamualaikum
(T_T)

lama giler aku mendiamkan diri selama beberapa bulan . s0we t0 say sebab lame x update entry terbaru . keadaan yang memang x mengizinkan , membuatkan bl0g ney terbengkalai . bukan ape , habis jew praktikal hari 2 , terus dah st0p update blog . tamabah-2 sekarang ney baru start study balik , s0 terpaksa r utamakan study berbanding bl0g .

finally.. aku akan try jugak lepas ney update entry setiap mase . sebab setiap kali nak update entry mesti kene ade cerita yang menarik kan ? s0 , kene r m0ve 0n dalam update berbagai-2 entry . sebenarnya kali ney aku update bl0g ney sebab pensyarah yang arahkan buad assigment pasal CREATE BLOGSPOT . s0 , aku dengan semangat wajanye terus 0nline bl0g aku yang semakin usang ney . HEHE.

0kay , maybe setakat ney aku mampu update entry terbaru . kalau ade mase lebih aku akan update entry yang terbaru lagi .

THE END . :)






No comments:

Post a Comment