syabas kepada skuad harimau muda :)


Assalamualaikum
salam 1 malaysia dan salam sejahtera (^_*)

 pagi ney m0od aku nak menaip semakin membara gara-2 malaysia menang dalam perlawanan bola sepak menentang ind0nesia pada sukan sea yang berlangsung malam tadi.. Sape yang x teng0k memang rugi sangat-2.. Sebabnye setelah beberapa tahun malaysia mengharapkan kemenangan , akhirnya berpihak jugak kepada malaysia.. Memang x ku sangka dan xku duga.. aishh , da macam lagu jiwang plak..haha. anyway , aku memang xpuas haty sangat dengan cara permainan ind0n.. bkn ape , cume banyak sangat tipu helah yang d0wg buad.. nasib baek pengadil dapat kawal padang dengan baik.. alhamdulillah yang x terhinggah sangat-2.. Semalam memang uma aku bergeme r nan s0rakan.. habis jew game 2 , budak-2 dekat kawasan uma aku kibarkan bendera malaysia sambil ti0p ter0mpit at tepi jalan sebgai tanda kemenangan malaysia malam tadi.. rasa macam nak j0in d0wg p0n ade , tapi pikir balik baik xpayah sebab mase 2 p0n da xbanyak kete yang lalu lalang.. akhir kata dr aku.. syabas malaysia dan tahniah kepada pasukan harimau muda..


MAJULAH SUKAN UNTUK NEGARA !







No comments:

Post a Comment