kenapa blog ney sunyi sepi ?


Assalamualaikum
dan salam ceria-ceria (^_*)


ade yang tanya kenapa aku x 0nline facebook dan bl0g dalam 2 , 3 hari ney kan.. Maap r pada k0rang semua yee.. Sebenarnya dari semalam lagi aku kene demam panas.. disebabkan semalam betul-2 tak larat , s0 aku amik keputusan keje half day.. petang macam 2 aku pegi klinik sebab nak amik ubat.. s0 , d0ktor cakap suhu panas aku mencecah 39'c.. Ha , panas x ?haha.. Aku sendiri naik terkejut dengar.. Tapi kene r redha jew n terpaksa bergantung pada ubat.. *ehh , saya xsuka makan uabt r d0ktor , plez jangan bagi saya ubat banyak-2 b0le.. Tapi benda 2 aku hanya menjerit dalam hati :( balik jew dari klinik , aku terus rebah atas tilam yang agak empuk.. mase 2 mula r dengan pinggang sakit , kepala sakit , semuanya r nak sakit-2 belaka.. sekarang ney p0n aku gagahkan jugak r update b0g sebab xnak kecewekan silent reader atau silent bl0gger.. dan aku harap-2 sangat demam aku ney akan cepat kebah k , k0wg t0long-2 r d0akan supaya aku bley buat keje macam selalu.. Amin 




No comments:

Post a Comment