cintakan para blogger.. betul ke ?


Assalamualikum
selamat pagy dan salam satu malaysia
peace y0ur (^_*)


haa , ape yang k0wang nampak melalui widget dekat atas 2 , i L0VE my f0llower kann.. bende ney xder lahh berkait rapat sangat dengan entry aku kali ney.. cume aku nak luahkan hasrat jew setakat ney.. setelah beberapa hari aku x 0nline bl0g ney , nampak semakin menyepi plak kann.. kalau sebelum ney , mase selalu 0nline , mesti ade jew f0llower terbaru.. adekah effect dye sebab aku x 0nline ? 0hh , 2 sendiri aku p0n xdapat nak pastikan macam mana.. 

harapan aku kali ney mengharapkan f0llower aku meningkat naik.. nak yang terus mendadak naik 2 belum tentu r kann.. cuma mengharapkan ade r f0llower yang sentiasa mengikuti perkembangan aku.. harapan aku juga skunk ney nak capai f0llower mencecah 50 orang ! tapi bley kesampaian ke harapan aku ney ? haha.. harap-2 suatu hari nanti bley r kann jadi bl0gger yang terenal macam bl0gger-2 lain dekat luar sane 2..

dalam bl0g ney jugak sebenarnya aku ade r sediakan tips-2 atau care-2 yang b0leh kite semua k0ngsikan bersama.. cuma aku belum mahir macam mane nak create 1 page tentang tips-2 dan care-2 uhh.. maknenye aku still kene banyak belajar r kann.. s0 , ape yang penting sekarang ney , perhatian dan masa.. makl0m r , sekarang ney keje aku dekat tempat praktikal semakin belambak.. tambah-2 lagi praktikal p0n dah nak habis.. s0 , mase ney r aku terpaksa bekerja keras siapkan keje.. ( not last minute )

kepada silent bl0gger n bl0gger reader yang xjemu-2 bagi pendapat n s0k0ngan 2 , tengs a l0t s0-2 much . sebab , dengan adenye ilmu yang k0wg k0ngsikan di bl0g ney , insyaalla aku akan sentiasa m0ve 0n lagi.. tengs gak sangat-2 sebab x jemu-2 menikuti perkembangan aku.. sekian , terima kasih :)








No comments:

Post a Comment