ceritera semalam :)




hye there ! silent rider or yang x berapa nak silent tuh kan , peace (^_-)
k0rang mesti perasan kan gambar yang terpampang dekat atas ney . s0 , ape kaitan HAPPY ANNIVERSARY kali ney dengan entry kali ney . kalau nak tahu , meh rapat-2 kan lagi mate korang mentelaah entry aku selanjutnya ney yea . h0pefully , k0wang akan membaca dengan hati yang tenang :)
entry ney ditaip sebenarnye nak luahkan rase bangganye menyambut ulang tahun perkenalan aku yang ke 1 tahun dengan s0meone . dengan sape jejake 2 , k0rang b0leh teng0k dekat pic dalam bl0g ney jugak . alhamdulillah aku panjatkan kesyukuran , setelah lame aku mengharungi liku-2 cabaran , akhirnya semalam genap gak 1 tahun .
mesti kalau benda ney jadi dekat k0rang , k0rang sure happy an . s0 , macam 2 jugak aku dengan dye . memang dah lame sangat nanti saat bahagia macam ney . btw , aku ade sedikit r kate-2 yang ingin disampaikan untuk dye yang tersayang . h0pe bile dye bace entry ney , dye mampu tersenyum gembire . and last sekali aku nak cakap , aku sayang dye sangat-2 dan dye lah segalanya ( dalam nada malu ! ) 

< 0nly u Faizal 0mar >






No comments:

Post a Comment